Serwis

Procedura zgłoszenia naprawy

  • Zgłoszenie awarii telefonicznie lub osobiście w siedzibie naszej firmy.
  • Dostarczenie sprzętu (firma kurierska, odbiór przez serwis, osobiste).
  • Nadanie numeru RMA służącego do identyfikacji i historii serwisowej sprzętu oraz zawierającego dane klienta.
  • Ocena kosztów naprawy.
  • Oczekiwanie na dezycję klienta.
  • Zgoda na naprawę lub rezygnacja.
  • Test końcowy.
  • Powiadomienie klienta o zakończeniu naprawy.
  • Wydanie sprzętu.

Regulamin serwisu.

Czas naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W wyjątkowych sytuacjach (np. konieczność sprowadzenia części z zagranicy) po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem termin naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Serwis nie odpowiada za dane znajdujące się na dyskach twardych oraz innych nośnikach należących do klienta. Sprzęt powinien zostać odebrany w ciągu 3 miesięcy od zakończenia naprawy. Po upływie tego czasu przechodzi na własność serwisu i zostaje poddany utylizacji. Zgłaszający oświadcza, iż pozostawiony sprzęt jest wolny od wad prawnych. Na wszystkie wykonane naprawy udzielamy 3-miesięcznej gwarancji, oprócz napraw sprzętu po zalaniu cieczą. W przypadku rezygnacji z odpłatnej naprawy po wycenie, należy pokryć koszty diagnozy sprzętu zgodnie z aktualnym cennikiem firmy.

Reklamacje

Reklamacja towaru w przypadku niesprawności, problem z działaniem podczas jego użytkowania w trakcie trwania gwarancji. Firma Repair Center będzie odrzucać reklamacje z tytułu naprawy gwarancyjnej w przypadku:

  • uszkodzenia plomb gwaracyjnych
  • używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem
  • dokonywania napraw we własnym zakresie
  • uszkodzeń mechanicznych (np. pęknięcie obudowy)
  • uszkodzeń wynikłych z braku konserwacji sprzętu
  • zalania
Repair Center wydłuża okres gwarancji o czas przebywania w serwisie producenta.

Zwrot towaru

Na podstawie "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Dz.U.22 poz. 271 z dn. 2 marca 2000r. klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru zakupionego na odległość w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. W przypadku zwrotu towaru klient winien powiadomić sprzedającego pisemnie również w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Koszty zwrotu zakupionego towaru ponosi klient. Odsyłany towar winien być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, wraz z kopią faktury VAT. Klient odsyłając towar winien dołożyć wszelkiej staranności przy jego pakowaniu, tak aby nie uległ on zniszczeniu lub zgnieceniu w trakcie transportu. Jeśli odesłany towar zostanie na skutek niewłaściwego zapakowania zniszczony lub zgnieciony, firma Repair Center zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody lub w skrajnych przypadkach odmowy przyjęcia towaru. Jeżeli towar dojdzie w pełni sprawny, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury wraz z danymi do przelewu, a po jej otrzymaniu w ciągu 7 dni roboczych Repair Center dokonuje zwrotu gotówki (bez kosztów dostawy) na wskazane konto klienta.

Copyright by www.dkserwis.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.